Ние използваме бисквитки, включително и бисквитки на трети страни, за да подобрим нашите услуги, за да персонализираме вашите реклами и да запаметим вашите преференции за уебсайта. Ако продължите браузинг сесията, вие се съгласявате с използването на бисквитки на нашия сайт. За повече информация (например как да изключите бисквитките), посетете нашата Политика за бисквитките.

OK
advertisement

5 пълноценни закуски под 100 калории

Заредете се с енергия от тези вкусни и здравословни закуски, съдържащи под 100 калории.

Освен тях, шепа микс от ядки /80 г/ също са чудесна закуска за между храненията. Ядките са добър източник на белтъчини, на калий, който е от важно значение за намаляване на риска от високо кръвно налягане, както и на магнезий, който пък ни помага да превръщаме храната, която приемаме в енергия.

ХУМУС



Нахутът е невероятно добър продукт. С високо съдържание на белтъчини и фибри, както и на повече от 10 микронутриенти, сред които минерала мед, който помага за здравето на кожата и косата, нахутът е чудесна хранителна закуска.

ЕНЕРГИЙНИ ТОПЧЕТА


https://www.jamieoliver.com/recipes/fruit-recipes/my-tasty-energy-balls-date-cocoa-pumpkin-seed/

Екипът на Джейми Оливър работи наистина усилено, за да създаде тези балансирани откъм хранителни вещества и пълни с вкус енергийни топчета, които осигуряват перфектния тласък от енергия. Насладете се на порция от две топчета за лека закуска между храненията.

ПАСТЕТ ОТ БАКЛА


Варивата и бобовите култури съдържат много белтъчини – чудесни за поддържане на мускулите – и фибри, които помагат за доброто ни храносмилане. Освен това те са с ниско съдържание на наситени мазнини, което спомага за поддържане на сърдечно-съдовата система.

ДИП ОТ КИСЕЛО МЛЯКО С МЕНТА


Този прост дип е толкова лесен за топене. Сервирайте го с различни, нарязани като пръчици, зеленчуци за една приятна и лека закуска. Децата също могат да приготвят този дип и да си изберат какви зеленчуци ще топят в него.

ЗАМРАЗЕН МНОГОПЛАСТОВ СЛАДКИШ ОТ КИСЕЛО МЛЯКО


Този сладкиш съдържа само натурални съставки - кисело мляко и различни плодове, които придават цвят на различните слоеве. Използвайте каквито плодове имате под ръка. Съхранявайте във фризера и си отрязвайте по едно парче, когато ви се прияде нещо сладко. 

Автор: JAMIEOLIVER.COM


5 пълноценни закуски под 100 калории
категория